News: 13 apr. 2010

luni, 1 decembrie 2008

SEARĂ SPANIOLĂ LA OLIVE GARDEN

În data de 29 noiembrie 2008, la restaurantul OLIVE GARDEN a avut loc un eveniment culinar denumit "SEARĂ SPANIOLĂ". Au fost pregătite diferite preparate gastronomice specifice zonei iberice, care mai de care mai gustoase şi mai atrăgătoare. Participarea s-a făcut liber, pe bază de programare prealabilă şi a fost o reuşită din toate punctele de vedere.
Un meniu, fără băutură, a costat 49 de lei şi a inclus aperitive şi preparate principale plus desert, toate disponibile şi aranjate într-o zonă de bufet suedez, cu autoservire.
Iniţiativa este lăudabilă şi este demnă de a fi urmată şi de celelalte restaurante băcăuane sub forma altor evenimente de acest gen.
Pentru aceste evenimente, dealegurii.blogspot.com va face promovare gratuită, cu condiţia simplă de a se solicita acest lucru în prealabil.

Felicitări domnului Nechita pentru organizare,
şi maestrului bucătar Munteanu pentru realizare

meniul serii:

tava uriaşă de paella valenciana, cu fructe de mare
bufetul suedez cu autoservire, fără restricţii de cantitate sau fel
farfuria mea, după prima vizită la bar
surpriza serii: un scurt moment artistic de dans spaniol

8 comentarii:

eu_eu spunea...

Domnule Oprisan, m-ar interesa sa stiu daca aveti cunostinta de un restaurant in Bacau, cu formatie proprie.
Multumesc.

Anonim spunea...

Bănuiesc că vă referiţi la o formaţie de muzică. Sunt câteva prin oraş, nu multe. Vă rog să-mi daţi mai multe detalii, cum ar fi pentru ce dată vă interesează şi ce fel de muzică doriţi să audiaţi. Oricine are alte info e binevenit să le posteze aici.

eu_eu spunea...

Despre formatie de muzica este vorba si ma intereseaza doar daca exista un restaurant care sa aiba program cu asa ceva, si nu formatie platita suplimentar. Vom organiza o petrecere de revelion cu angajatii, si firma nu aloca fonduri pentru muzica. Era odata la Pasaj la parter dar conditiile jalnice. Si Curcanul de aur avea formatie odata, dar ma intereseaza o locatie mai selecta.

Multumesc.

Anonim spunea...

Cica este unul in cartierul CFR pe linga depozite.Nu-i stiu numele.

eu_eu spunea...

Apropo, de restaurantul Phoenix ce se mai aude? Poate trageti o vizita acolo sa ne mai povestiti. Aveau mancarea foarte buna acum vreo 3 ani, si spatiul era frumos amenajat, si formatie. La asta se refera anonimul?

Anonim spunea...

Am înţeles acum ce vă interesează. Din păcate, nu cred că o să găsiţi o formaţie care să presteze fără să fie plătită, chiar dacă ar fi "în timpul programului", dacă ei sesizează că faceţi defapt un microrevelion de firmă şi nu sunteţi nişte clienţi ocazionali. Părerea mea este că şi munca acestor oameni trebuie respectată şi plătită, ca orişicare alta. Cu cât sau cum, asta se poate discuta ...
La Phoenix voi ajunge în curând, după anul nou.

Anonim spunea...

Domnule ......faceti va rog pozele mai mari ......sa vad si eu mai multe detalii.

Anonim spunea...

Este o formatie bunicica AMIDAS MUSIC se cheama(cea care cinta pe timpuri la restaurantul IRIS); persoana de contact domnul AMALANCI( e cel cu ochelari) 0744-392743(am luat de pe un site cu nunti, casatorii etc)

Bacăul de altădată ...